
Specjalista
ds. Kluczowych Klientów
Zakres obowiązków
- Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów
- Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań IT
- Przygotowywanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych
- Negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
Wymagania
- Doświadczenie sprzedaży usług B2B i rozwiązań IT weryfikowane podczas rozmowy z kierownictwem firmy
- Kreatywność i dynamizm w działaniu
- Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego
- Prawo jazdy kat.B
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych
Oferujemy
- Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń oparty o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Dużą bazę aktywnych klientów firmy
- Liczne szkolenia produktowe opłacane przez pracodawcę
- Samochód służbowy (Kia Proceed lub Toyota Corolla Touring Sports)